Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Κάλεσμα στη δράση «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ»

http://i-participate.sch.gr/

Εχθές πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο παιδείας,σε ένα άψογο κλίμα συνεργασίας  η εναρκτήρια συνάντηση των συντονιστών του "Συμμετέχω",υπο την καθοδήγηση του κ.Παρασκευά απο το ΠΣΔ αλλά και εκπροσώπων του υπουργείου και του γραφείου του πρωθυπουργού. Συζητήθηκαν οι στόχοι,δόθηκαν οι κατευθύνσεις και προτάθηκαν απο τα μέλη διάφορες απόψεις δράσεις του δικτύου.


Το δίκτυο καινοτόμων εκπαιδευτικών «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ» αποσκοπεί στην προώθηση, στην εφαρμογή και στη διάδοση πιλοτικών δράσεων σχετικών με τη χρήση φορητών υπολογιστών σε τάξεις ελληνικών σχολείων καθώς επίσης και διαδραστικών συστημάτων, εκπαιδευτικού λογισμικού και ηλεκτρονικών υπηρεσιών συμμετοχικού διαδικτύου με στόχο την καινοτόμα χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία. 
Το δίκτυο «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ» φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοικτό χώρο κατάθεσης προτάσεων και ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών μεταξύ εκπαιδευτικών, αλλά και να συμβάλλει στη διάδοση νέων δράσεων για τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
 
 Εγγραφείτε στις ομάδες μας και συντονιστείτε με τους καινοτόμους εκπαιδευτικούς.

Oι  συντονιστές ανά ομάδα είναι: 


1)Συνεργασίες με άλλα σχολεία, τάξεις και φορείς για την από κοινού προώθηση νέων δραστηριοτήτων

  • Αποστολοπούλου Κατερίνα
  • Αντωνίου Κώστας
  • Κανταράκη Σοφία

2)Αξιοποίηση εκπαιδευτικών λογισμικών
  • Κατσάνος Θεοφάνης
  • Παλαιολόγου Ελένη
  • Πούλιος Ιωάννης
3)Δημιουργία παράλληλων δραστηριοτήτων εντός και εκτός τάξης με φωτογραφίες, ηχητικό και βίντεο υλικό
  • Ρώσσιου Ελένη
  • Σταυρόπουλος Γεώργιος
  • Κονταξής Αθανάσιος
4)Εμπλουτισμός όρων της ελληνικής Βικιπαίδειας
  • Ταβελάρης  Σωτήριος
  • Τζαβάρας Αναστάσιος
  • Αμαξίδου Ευγενία
  • Γιαννόπουλος Γεώργιος
5)Ενσωμάτωση υπολογιστών στις εκπαιδευτικές δραστηριοτήτες στην τάξη
  • Γιακουμάτου Τερέζα
  • Ψώμος Παναγιώτης
  • Κυριαζίδης Σπυρίδων
6)Χρήση ηλεκτρονικών μέσων υποστηρικτικών στην διδασκαλία

  • Φελέκης Ιωάννης
  • Μαλτέζου Δέσποινα
  • Σπύρος Ζήνδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: